Kjelkekjøring i Dagali

Bestillingsvilkår

Det beste er å ringe (+47) 906 22 675 (fra 9:00 til 17:00).

Du kan også bruke dette enkle formularet for en ny bestilling.

Du kan også skrive en e-post på booking@dagalifjellpark.no:

  • skriv vennligst ditt navn, tlf. og tiden, da du skulle ha akt,
  • sjekk on-line booking, se på ledige terminer og skriv vennligst hva du har valgt, dvs. dato og tid,
  • i tilfelle ombooking via e-post garanterer vi ikke at tiden du har valgt blir fortsatt ledig, for on-line booking forandrer seg hvert minutt. Vi forbeholder oss retten til å velge en annen, ledig tid.

Om du ikke kan komme, kan en annen overta din bestilling. Det å endre kundeinformasjon er gratis. Det er bare å skrive om dette på booking@dagalifjellpark.no:

  • skriv vennligst ditt navn og tiden, du skulle ha akt,
  • skriv oss navnet på den nye kunden, samt tlf. og e-post, slik at vi kan ta kontakt med den nye kunden, om vi får behov for det.

Refusjon skjer på din anmodning, som du sender til Dagali Fjellpark senest 1 måned etter at du skulle ha akt.

Bruk dette raske formularet for refusjon.

Eller kan du skrive en e-post på booking@dagalifjellpark.no,

  • skriv ditt navn og tiden, du skulle ha akt,
  • beskriv grunnen til refusjonen,
  • oppgi bankkontonummeret ditt og kontaktinformasjon for tilbakebetaling, for å få refusjonen.

Vi vil alltid sette pris på om vi kan hjelpe deg med å løse situasjonen på en annen måte, ikke nøl med å ta kontakt med oss.

  • Avbestilling 3 dager eller mer før avtale – det refunderes 95%.
  • Avbestilling mindre enn 3 dager før avtalen – det refunderes 0%*.

* Unntak i tilfelle driftsstans grunnet være dårlig vær, som kunne medføre farlige forhold i bakken.

For å kansellere hele bestillingen, eller en del av den (én eller flere personer), ber vi deg om å sende en melding på booking@dagalifjellpark.no:

  • skriv vennligst ditt navn og tiden, du skulle ha akt,
  • beskriv om du kansellerer hele bestillingen eller bare et bestemt antall personer,
  • oppgi bankkontonummeret ditt og kontaktinformasjon for tilbakebetaling, om du har rett til å få en refusjon.

Er akebakken stengt grunnet være dårlig vær?

Om akebakken er stengt grunnet være dårlig vær, som kunne medføre farlige forhold i bakken den aktuelle dagen, kan du:

Anlegget har rett til å stanse driften av sikkerhetsmessige grunner uten forvarsel.

Kan du lese på denne nettsiden, at det er mulig at anlegget vil stenge grunnet være dårlig vær, som kunne medføre farlige forhold i bakken den aktuelle dagen?

Om du ikke vil risikere, at anlegget stenger før du rekker å komme til oss, kan du:

Uvær er ikke grunnen til å kansellere bestillingen i siste liten, og påkreve refusjon. Om driftsleder ved skianlegget vurderer, basert på sin kompetanse, været slikt at det ikke medfører farlige forhold i bakken (grunnet være kulden, regn, vind eller is på bakken), holder anlegget åpent uansett vær.

Hva er dine muligheter i følgende tilfelle?flytte aking til en ny datofå refusjonfå voucher med gyldighet ett år
- driftsstans grunnet være dårlig vær, som kunne medføre farlige forhold i bakken den aktuelle dagenJA100% JA
- når det står skrevet på anleggets hjemmeside at det er mulig at anlegget vil stenge grunnet være dårlig vær, som kunne medføre farlige forhold i bakken, den aktuelle dagen
JA100%JA
- dårlig vær, men anlegget holder åpent allikevel
NEINEINEI
- driftsstans grunnet være manglende snøJA100%JA
- force majeure JA100%JA

Bestille aking i Dagali