Kjelkekjøring i Dagali
Bestillingsvilkår
Sjekk alltid denne nettsiden med den oppdaterte åpningstiden, før du drar i bakken
Vi oppdaterer denne siden hver åpningsdag kl. 9:00.
Det beste er å ringe (+47) 906 22 675 (fra 9:00 til 17:00).
Du kan også bruke dette enkle formularet for en ny bestilling.
Du kan også skrive en e-post på booking@dagalifjellpark.no:
- skriv vennligst ditt navn, tlf. og tiden, da du skulle ha akt,
- sjekk on-line booking, se på ledige terminer og skriv vennligst hva du har valgt, dvs. dato og tid,
- i tilfelle ombooking via e-post garanterer vi ikke at tiden du har valgt blir fortsatt ledig, for on-line booking forandrer seg hvert minutt. Vi forbeholder oss retten til å velge en annen, ledig tid.
Om du ikke kan komme, kan en annen overta din bestilling. Det å endre kundeinformasjon er gratis. Det er bare å skrive om dette på booking@dagalifjellpark.no:
- skriv vennligst ditt navn og tiden, du skulle ha akt,
- skriv oss navnet på den nye kunden, samt tlf. og e-post, slik at vi kan ta kontakt med den nye kunden, om vi får behov for det.
Refusjon skjer på din anmodning, som du sender til Dagali Fjellpark senest 1 måned etter at du skulle ha akt.
Bruk dette raske formularet for refusjon.
Eller kan du skrive en e-post på booking@dagalifjellpark.no,
- skriv ditt navn og tiden, du skulle ha akt,
- beskriv grunnen til refusjonen,
- oppgi bankkontonummeret ditt og kontaktinformasjon for tilbakebetaling, for å få refusjonen.
Vi vil alltid sette pris på om vi kan hjelpe deg med å løse situasjonen på en annen måte, ikke nøl med å ta kontakt med oss.
- Avbestilling 3 dager eller mer før avtale – det refunderes 95%.
- Avbestilling mindre enn 3 dager før avtalen – det refunderes 0%*.
* Unntak i tilfelle driftsstans grunnet være dårlig vær, som kunne medføre farlige forhold i bakken.
For å kansellere hele bestillingen, eller en del av den (én eller flere personer), ber vi deg om å sende en melding på booking@dagalifjellpark.no:
- skriv vennligst ditt navn og tiden, du skulle ha akt,
- beskriv om du kansellerer hele bestillingen eller bare et bestemt antall personer,
- oppgi bankkontonummeret ditt og kontaktinformasjon for tilbakebetaling, om du har rett til å få en refusjon.
Er akebakken stengt grunnet være dårlig vær?
Om akebakken er stengt grunnet være dårlig vær, som kunne medføre farlige forhold i bakken den aktuelle dagen, kan du:
Anlegget har rett til å stanse driften av sikkerhetsmessige grunner uten forvarsel.
Kan du lese på denne nettsiden, at det er mulig at anlegget vil stenge grunnet være dårlig vær, som kunne medføre farlige forhold i bakken den aktuelle dagen?
Om du ikke vil risikere, at anlegget stenger før du rekker å komme til oss, kan du:
Uvær er ikke grunnen til å kansellere bestillingen i siste liten, og påkreve refusjon. Om driftsleder ved skianlegget vurderer, basert på sin kompetanse, været slikt at det ikke medfører farlige forhold i bakken (grunnet være kulden, regn, vind eller is på bakken), holder anlegget åpent uansett vær.
Hva er dine muligheter i følgende tilfelle? | flytte aking til en ny dato | få refusjon | få voucher med gyldighet ett år |
---|---|---|---|
- driftsstans grunnet være dårlig vær, som kunne medføre farlige forhold i bakken den aktuelle dagen | JA | 100% | JA |
- når det står skrevet på anleggets hjemmeside at det er mulig at anlegget vil stenge grunnet være dårlig vær, som kunne medføre farlige forhold i bakken, den aktuelle dagen | JA | 100% | JA |
- dårlig vær, men anlegget holder åpent allikevel | NEI | NEI | NEI |
- driftsstans grunnet være manglende snø | JA | 100% | JA |
- force majeure | JA | 100% | JA |